555 66 369
E-P 9:00-21:00
E-post:

Kauba kohaletoimetamine


Oluline teave:


Lugupeetud kliendid,


Seoses eriti suure nõudlusega on meil tellimuste kohaletoimetamise ajad hõivatud. Selleks, et me saaksime tagada parima tarnekindluse, ei ole võimalik meil tellimusi ette teha rohkem, kui 4 päeva enne kohaletoimetamist.

Püüame Teile pakkuda võimalikult palju teenindusaegu, säilitades samal ajal teenuse hea kvaliteedi, kuid tasub siiski tunnistada, et meie ressursid on piiratud ja kõiki Teie ootusi me täita ei saa. Samal põhjusel võib töötada meie koduleht praegu tõrgetega ning klienditeenindus võib olla tavapärasest aeglasem. Vabandame väga tekkinud ebamugavuste pärast!


NB! Seoses probleemiga, mis ei lase Teid peale vaba tarneaja valimist edasi maksmise juurde saame selgitada järgmiselt:

- Sama ajaakna on broneerinud rohkem kliente, kui selles ajaaknas on võimalik tellimusi teostada.
- Süsteem laseb maksmisele kõige kiiremini toimetanud kliendid ning kahjuks teistele annab veateate.
Palume väga Teie mõistvat suhtumist ning vabandame ebamugavuste pärast. Praegune nõudlus on väga suur ning selliseid probleeme tuleb kahjuks ette.


Vastusena praegusele olukorrale Eestis ja kogu maailmas, on kõik meie tarned “kontaktivabad”. Kuller jätab teie kauba korteriukse juurde ilma otsekontaktita, teatades sellest kõne või SMS-i teel. Seetõttu ei saa praegu tasuda kaardimaksega kullerile ning Teie tellimuses ei tohi olla alkohoolseid jooke ega energiajooke.


Kogu Barbora meeskond vabandab võimalikke ebamugavuste pärast, mida praegune erakorraline olukord võib põhjustada ning tänab mõista suhtumise ja toe eest!


Soovime Teile ja Teie lähedastele tervist ning päikselist ja värvikat kevadet,
Barbora meeskond.





Täiendav teade:



Klienditeenindus


Hetkel tuleb meie klienditeeninduskeskusele tavapärasest rohkem päringuid ning seetõttu võib Teie pöördumistele vastamine võtta tavapärasest kauem aega.

Vastame Teie küsimustele e-posti teel 3-5 päeva jooksul.


Telefoniküsimused


Seoses tavapärasest pikemate kõneootejärjekordadega, ei pruugi me jõuda praegusel perioodil kõikidele klientidele tagasi helistada. Palume väga Teie kannatlikkust ja mõistmist.


Küsimused Facebookis


Anname endast parima, et vastata kõikidele Teie tehtud päringutele, kuid nendele vastamiseks võib kuluda 2-3 päeva.

Oleme allpool ära toonud olulisemad teemad, millega tasub meie klienditeenindusega ühendust võtta.


Teave, mis ei vaja klienditeeninduse kontakti:


Küsimused, mis puudutavad vabade tarneaegade saadavust. Kõik vabad tarneaknad leiad meie e-poest kohaletoimetamise alamlehelt. Klienditeenindus ei saa vastata küsimustele, mis puudutavad tarneaegasid.

Hetkel võivad esineda süsteemi häired ostukorvi täiendamisel. Kuna meie on delivery kaardimaksed on ajutiselt peatatud, siis ei ole praegusel hetkel ostukorvi täiendamine võimalik (kuni muudatuste tegemiseni).

Muud korduma kippuvad küsimused ja vastused nendele leiad siit:

https://www.barbora.ee/info/kkk


Pöörduge palun klienditeenindusse siis, kui:


Te soovite oma tellimust tühistada;

Kui Teil on oma tellimuse suhtes tekkinud mistahes kaebus;

Teeninduspiirkonda kuuluv aadress ei ole süsteemist leitav (oluline on mainida, et uue aadressi lisamine süsteemi võib võtta kuni 3-4 tundi);

Tellimusega seotud detailinfot on vaja muuta (tarneaja muutused ja aadressiparandused).

Päringu või kaebuse esitamisel palun märkige kogu teave, mis on vajalik Teie küsimuse lahendamiseks (nimi, e-post, tellimuse number ja probleemi täpne kirjeldus).

Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast ning palume Teie mõistvat suhtumist.

Barbora klienditeenindus.





Kõik tellitud kaubad tuuakse Teile kohale spetsiaalsete sõidukitega, mida juhivad vastutustundlikud autojuhid. Tagame, et transporditavaid kaupu ei kahjustata ja need tuuakse kohale temperatuuril, mis on antud toodete säilitamiseks soovituslik. Külmutatud tooted tuuakse kohale külmikutes, värske leib toatemperatuuril. Meie e-kaupluses saate vajalikke kaupu ette tellida ja valida omale mugava kohaletoimetamise aja nädala piires - enamik tellimusi saame siiski täita juba samal või järgmisel päeval.

Minimaalne ostukorvi summa BARBORA e-kaupluses on 20 eurot.

Hetkel kehtiv kaupade kohaletoimetamise tasu on 0,99 eurot kuni 3,49 eurot (sõltuvalt Teie valitud kohaletoimetamise ajast).

Ostes kaupa 49,99 € või suurema summa eest, tuuakse kaup Teile kohale TASUTA!

Registreerudes BARBORA e-kaupluses, saate valida võimalikud kohaletoimetamise aadressid. Kui Te ei leia Teile vajalikku kohaletoimetamise aadressi, kirjutage meile e-posti teel info@barbora.ee või helistage telefonil +372 555 66 369.

Tähelepanu: Hetkel toome kaupu kohale Tallinna ja Tallinna ümbruses.

Tooteid väljastatakse kõigil nädalapäevadel (v.a 25. detsember ja 1. jaanuar) kell 09.00-21.00