555 66 369
E-P 9:00-21:00
E-post:

Korduma Kippuvad Küsimused


Kuidas osta BARBORAS
  • Kuidas saab BARBORA e-kaupluses maksta?

    Ostu eest saate tasuda SEB, Swedbanki, Coop Pank, Luminori, LHV, PocoPay maksesüsteemi või krediit- või deebet- ka krediitkaardiga või kaardiga kulleri saabumisel.

    Ettevõttel on võimalus saada ettemaksuarve. E-postiga saadud arve tuleb tasuda kirjale lisatud eelgenereeritud unikaalsele viitele klõpsates.

  • Milline on minimaalne kaupade tellimise summa?

    Minimaalne kaupade tellimise summa on 20 eurot.

  • Kas kaupa on võimalik osta ettevõtte nimel ja saada käibemaksuarvet?

    Jah. Kui soovite arvet ettevõtte nimel, valige tellimuse esitamise viimases aknas tasumisviis "Juriidiline isik". Sisestage ettevõtte rekvisiidid, salvestage need ja valige makseviis. Arve saadame Teile e-posti teel, kui Tele tellimus on lõplikult kinnitatud (see võib aega võtta kuni järgmise päeva hommikuni pärast tellimuse esitamist). Pärast tellimuse esitamist ei ole rekvisiitide muutmine võimalik. Kui uuendate ettevõtte rekvisiite pärast kauba tellimist, hakkavad muudatused kehtima uutele tellimustele.

  • Kas ühe tellimuse arvet on võimalik mitmeks arveks teha?

    Kahjuks ei ole võimalik arvet mitmeks arveks teha raamatupidamislikel põhjustel. Kui Te soovite saada erinevad arvet kindlatele toodetele, peaksite tegema mitu tellimust, misjärel me saame mitu arvet saata füüsilistele isikutele ja juriidilistele isikutele.

  • Kas ma saan boonuspunkte AITÄH kaardile, kui ostlen veebipoes BARBORA?

    Kui sa ostled veebipoes BARBORA, siis sa saad 1 % MAXIMA boonuspunktidest AITÄH kaardile, mille Sa registreerisid. AITÄH kaardi boonuspunkte ei anta alhohoolsete- ja tubakatoodetele.

  • Kas ma saan kasutada boonuspunkte, mis on mu AITÄH kaardile kogunenud?

    Kui ostled veebipoes BARBORA, ei saa kasutada MAXIMA boonuspunkte, mis on kogunenud Sinu AITÄH kaardile.

Kauba tellimine

  • Kas saan täiendada juba esitatud tellimuse ostukorvi?

    Te saate lisada täiendavaid tooteid juba makstud ja kinnitatud tellimusele. Tellimust saab täiendada paremal pool ekraanil asuvas aknas:

    Ostukorvi saab lisaks täiendada “Minu ostud” leheküljel. "Minu ostud" alal peaksite vajutama silmaga pildile, mis asub kinnitatud tellimuste hinna juures.

    Kui olete vajutanud silmaga pildil,  "Ostude ajalugu" hüpikaken avaneb rohelise "Täienda" nupuga:

    Kui eelpool olevaid aknaid ei ole näha, siis Teie tellimus on juba kinnitatud ja tellimust enam täiendada ei saa. 

    Pärast ostukorvi täiendamist on Teil 15 minutit, et ostukorvi täiendav toode lisada:

    Tähelepanu:

    -   Ostukorvi täiendamiseks ei ole määratud minimaalset tellimuse summat;
    -  Lisatoodete eest saate tasuda vaid samal viisil nagu põhitellimuse eest;
    - Lisatooted toimetatakse kohale samal ajal ja samal aadressil nagu põhitellimus. Põhitellimuse kuupäeva, kellaaega ega aadressi muuta ei saa.

  • Kas saan kaalukaupa, näiteks apelsine, tellida tükikaupa?

    Jah, kui kauba juures on valikus „tk“. Kaalukauba valimisel ja ostukorvi tõstmisel saate real „tk“ sisestada kas kauba kaalu (kilogrammides) või koguse (tükkidena) – toodete mõõtühikud tuleb samuti valida paremal avanevas nimekirjas. Kui valite näiteks 3 apelsini, on arvutus järgmine: 3 tk x ühe apelsini keskmine kaal. Süsteemi on sisestatud kaalukaupade keskmised kaalud. Kui kaupade valimisel kaaluvad apelsinid vähem kui süsteemi sisestatud kauba keskmine kaal, tagastatakse kauba kaalumisel tekkinud hinnavahe 7 tööpäeva jooksul Teie pangakontole, millelt tegite makse ostu eest. Kui tooteid valides selgub, et apelsinid kaaluvad rohkem kui süsteemi sisestatud kauba keskmine kaal, toome Teile kohale 3 tellitud apelsini. Lisakaalu eest Te tasuma ei pea.

  • Mis on lemmiktoodete Salvestatud ostukorvid Kuidas neid kasutada? 
    Mugavuse huvides on Teil võimalus luua eelsalvestatud ostukorve. Neid võib Teil olla nii palju kui vähegi soovite: nädalavahetuse, lõuna, peresündmuse tähistamise või erilise pidupäeva ostukorvid! Eelsalvestatud ostukorviga ei pea Te iga kord iga toodet uuesti otsima. Avage eelsalvestatud ostukorv ja korrigeerige seda nii, et see vastaks Teie hetkevajadustele.

    Rohkem teavet lemmiktoodete ning eelsalvestatud ostukorvide kohta leiate sellelt lingilt.

  • Kuidas saan anda kullerile lisateavet kohaletoimetamise kohta?

    Kui Teil on kullerile lisateavet, näiteks juhised majale ligipääsemiseks jne, palume sisestada see kullerile ette nähtud lisainfo aknasse.

    Sellesse aknasse sisestatud teavet näeb ainult kuller. Mujale sisestatud teavet kuller ei näe. Teadke, et sellesse aknasse sisestatud, ent kullerile mitte suunatud muu teave ei jõua teiste BARBORA e-kaupluse töötajateni.
    Muu tellimuse kohaletoimetamiseks vajalik teave, näiteks trepikoja number, uksekood jne, tuleb samuti sisestada kullerile ette nähtud aknasse „Tellimuse kohaletoimetamise aadress“:


Kauba kohaletoimetamine

Kauba ja raha tagastamine

BARBORA kaubavalik

BARBORA e-poe kampaaniad

Sooduskoodid

  • Millise summa eest pean oste tegema, et saaksin kasutada sooduskoodi?

    Allahindluskupong kehtib minimaalse ostukorvi summa eest ostmisel, millele on lisatud allahindluskupongi väärtus. Näiteks kui Teie allahindluskupongi väärtus on 3 eurot, siis peate allahindluse kasutamiseks valima tooteid mitte vähem kui 22,99 euro eest (st minimaalne ostukorvi summa pluss allahindluskupongi summa). Kupongid ei kehti alkoholi ostmisel. Seega, kui soovite kasutada kupongi väärtusega 3 eurot, peab ostetavate toodete (v.a. alkohoolsete jookide) kogumaksumus olema mitte väiksem kui 3 eurot, ostukorvi (sh alkohoolsed joogid) kogumaksumus mitte väiksem kui 22,99 eurot.

  • Kas saan ühe ostu puhul kasutada 2 sooduskoodi?

    Ühe ostu puhul saab kasutada vaid üht sooduskoodi korraga.

  • Kuhu tuleb siestada sooduskood?

    Kui olete oma ostukorvi kokku pannud, vajutage „Osta“, mille järel näete kõiki enda valitud tooteid. Toodete alt leiate välja „Sooduskood“, sisestage sinna sooduskood ja vajutage „AKTIVEERI“.

  • Millised on sooduskoodi kasutamise eeskirjad?
    1. Sooduskoodi saavad kasutada vaid BARBORA e-kaupluses registreerunud kliendid.
    2. Sooduskood edastatakse prinditud lehel, e-posti või telefoni teel.
    3. Sooduskoodi võib kasutada vaid ühe korra ja vaid BARBORA e-kauplusest ostmisel.
    4. Sooduskoodile märgitud allahindlus ei kehti minimaalsele ostukorvile.
    5. Sooduskoode rahaks ei vahetata.
    6. Sooduskoode on keelatud müüa.
    7. Sooduskoode ei saa kasutada alkohoolsete jookide eest tasumiseks. Kui ostukorvis on alkohoolseid jooke ja muid tooteid, ei tohi muude toodete kogumaksumus olla väiksem kui sooduskoodi väärtus.
    8. Sooduskoodid kehtivad kupongile märgitud kuupäevani. Sooduskoode, mille kehtivusaeg on lõppenud, BARBORA e-kaupluses müüdavate toodete vastu ei vahetata, nende kehtivusaega ei pikendata ja neid ei hüvitata.
    9. Konkreetse sooduskoodiga seotud info turvalisuse eest vastutab sooduskoodi omav isik.
    10. Kõiki sooduskoode saab kasutada vaid BARBORA e-kaupluses ostetud ostukorvi summa vähendamiseks. Allahindluskuponge ei summeerita ning allahindluskupongidele ei kehti ka muud BARBORA e-kaupluse allahindlused.
    11. Kasutamata sooduskoode ei kompenseerita.
    12. Mittekehtivad, kadunud või muul moel rikutud (näiteks on kahjustatud kupongi kood, mida ei saa tuvastada) allahindluskuponge ei kompenseerita ning nende kehtivusaega ei pikendata.
    13. Allahindluskuponge ei saa teiste kupongide vastu vahetada.
    14. Kui teil on tasumisega seoses küsimusi, palume pöörduda Barbora poole e-posti aadressil info@barbora.ee

Taara deposiidi süsteem

  • Mis on ühekordse või korduvkasutatava taara deposiiditasu?

    BARBORA e-poes on taaskasutatava toote tagatisraha toodud välja toote hinna all.


  • Kuidas märgistatakse korduvkasutatavas pakendis olevaid tooteid?

    Korduvkasutatavas pakendis olevaid tooteid märgistatakse vastava sümboliga: 

  • Millise ühekordse pakendi eest tuleb tasuda pandipakendi tagatisraha?
    Deposit for reusable and single-use packaging is EUR 0.10. In the online shop BARBORA, the price of the deposit is given below the price of the product.0,10 EUR tagatis võetakse õlle, õllekokteilide, siidri, pirnisiidri, puuviljaveini, puuviljaveinikokteilide, puuviljaveinijookide, teiste fermenteeritud jookide, alkohoolsete kokteilide ja mittealkohoolsete jookide (karastusjookide, jookide, lauavee, kalja), naturaalse mineraalvee, allikavee, pakendatud joogivee, mahla ja nektari eest, mis on pakendatud klaasist, plastikust (PET) või metallist ühekordsesse pakendisse, mille maht on suurem kui üks kümnendik (0,1) liitrit, kuid väiksem kui kolm (3) liitrit.
    Tooted, mis osalevad pandipakendisüsteemis, märgistatakse spetsiaalse sümboliga.   BARBORA e-poes on pandipakendi hind märgitud toote hinna alla.
  • Kas tohin ühekordselt või korduvkasutatava pakendi tagastada BARBORA kullerile?

    Kahjuks ei ole BARBORA kulleritel tehnilisi võimalusi võtta vastu klientidelt ühekordselt või korduvkasutatavaid pakendeid. Ühekordse pakendi saate ära anda ja selle eest makstud tagatisraha saada tagasi kõikides kauplustes ja muudes kohtades, kuhu on paigaldatud pandipakendi tagastamiseks vastav aparaadisüsteem.

Muud küsimused

  • Kasutate vanemat veebilehitsejat?

    Palun veenduge, et Teie veebilehitseja oleks uuendatud viimasele versioonile. Me soovitame kasutada Google Chrome või Mozilla Firefox:

Privaatsus- ja küpsiste kasutamise poliitika

  • Mis on küpsised (inglise keeles cookies)?

    Küpsised on väikesed failid, mis salvestatakse seadmesse ajal, mil kasutaja külastab vastavat veebilehte. Küpsiste abil tunneb veebileht ära kasutaja seadme (näiteks kui kasutaja külastab seda veebilehte järgmisel korral), lihtsustades sel moel kasutaja jaoks veebilehe sirvimist ja (või) andes teatud teavet veebilehe omanikule veebilehe kasutamise kohta.

  • Milliseid küpsiseid me kasutame?

    BARBORA e-kauplus kasutab nii vajalikke (veebilehe toimimist tagavaid või kasutamist lihtsustavaid) küpsiseid, sellised nagu filtreerimise seadistus või sisselogimise andmete meelde jätmine, kui ka analüütilisi küpsiseid. Viimastest kasutab BARBORA e-kauplus „Google Analytics“ salvestatavaid küpsiseid, mis salvestatakse siis, kui BARBORA e-kauplus kasutab „Google Analytics“ – Google, Inc. (edaspidi – Google) osutatavat veebilehe kasutamise analüüsimise teenust. Nimetatud analüütilised küpsised võimaldavad meil ära tunda ja kokku lugeda külastajate arvu ning näha, kuidas külastajad kasutamisel sel veebilehel liiguvad. Sellisel moel saame seda infot kasutada profileerimise eesmärgil. Kõik see aitab meil parandada veebilehe toimimist - näiteks tagada, et kasutajad leiaksid lihtsamini selle, mida nad otsivad. Küpsiste abil saadud info selle kohta, kuidas Te veebilehte kasutate – standardne teave kasutajate seadete ja anonüümne teave külastajate käitumiste kohta – edastatakse ja seda säilitab Google. BARBORA e-kauplus ei kasuta ja ei luba ühelgi kolmandal poolel kasutada statistilist analüütikavahendit selleks, et tuvastada või koguda teavet, mis võimaldab tuvastada selle veebilehe kasutajate isikusamasust. Google võib edastada „Google Analyticsi“ poolt kokku kogutud teabe kolmandatele pooltele, kui see on nõutud seadustega või kui kolmandad pooled töötlevad teavet Google’i nimel. Vastavalt „Google Analyticsi“ teenuste osutamise tingimustele, ei seosta Google Teie IP-aadressi ühegi teise teabega, mida Google omab.

  • Kuidas küpsiseid kustutada?

    Teavet selle kohta, kuidas küpsised oma arvutist kustutada, leiate siit. Hoiatame, et küpsiste kustutamine võib mõjutada negatiivselt veebilehe kasutamist.

  • Vaidluste kohtuväline lahendamine

    Anname teada, et igal tarbijal on võimalus lahendada BARBORA kauplusega tekkinud vaidlused ka elektrooniliselt, ilma kohtu poole pöördumata. Rohkem teavet vaidluste lahendamise alternatiivsetest viisidest leiab vaidluste elektroonilise lahendamise platvormil veebilehel: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET. Palume pretensioonid BARBORA e-kaupluses osutatavate teenuste kohta esitada kõigepealt telefonil: +372 555 66 369 või e-posti aadressil: info@barbora.ee ja alles siis, kui BARBORA ei rahulda teie pretensiooni, pöörduda ülalnimetatud vaidluste elektroonilise lahendamise platvormi või kohtu poole.